HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2007.06.08. 19:52 nighti

Csütörtök esti láz

Hazaértem, és látom, hogy a kibaszott info rendszerek vizsgám 12 pontos lett és 13 tól van meg.. wááááá! Nem nagyon baszta fel az agyam, azt ígérte a tanár, hogy ír még ki időpontot, remélem be is tartja. Apám elvitte végre műszakira a motort, úgyhogy el is vittem a kicsikét egy körre az elöbb. Nagyon király volt megint motorozni. Tegnap csaptunk a Zozsival egy görbe estét, előtte a Noémi volt fenn az albiba, filmeztünk, meg jól beboroztunk, legalábbis én:p aztán elmentünk Holstenbe, aztán Rákba kötöttünk ki. Én már egész jól nem tudtam magamról, és akkor jött a megváltó absint, na utána már kurvára nem tudtam magamról. Aztán kitaláltunk, hogy nálam alszunk aztán nézünk Joey-t, előtte Zozsi hazaugrott még, én meg bementem vásárcsarnokba kajálni, na ott már nem nagyon emléxek, hogy mi történt annyit tudok hogy vettem, kolbászt, kenyeret, hagymát, kólát, neg 2db fasírtos szenyót. Azokat zsebre vágtam a farmerom zsebébe, egyik kezembe kolbász+kóla, másikban a többi, és ahogy kiléptem a csarnokból, szépen elkezdett lecsúszni a gatyám, aztán pár lépés múlva már teljesen lent is volt, sok szir-szarral a kezemben, cipőig lecsúszott gatyában topogtam a város közepén fényes reggel. Mókás lehetett. Aztán persze még hogy teljes legyen a kép, elkezdtük a szokásos részegen sípcsontozást, úgyhogy most még az is fáj:D szuper. De legalább vicces este volt, tetszett... Hát kb lennyi lenne a téma.

Szólj hozzá!

Címkék: csak ugy rolam


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr21360137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása