HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2008.06.14. 23:04 nighti

Szülinapi party

A 22 évem alatt, most volt először, hogy meglepi party-t szerveztek nekem, szóval gondolhatjátok, hogy mennyire nem számítottam rá. Aztán mikor már lassan tudatosult bennem, hogy mi is történik épp, miért van ott a sok haver, akkor a cicám bejött egy nagy X-Boxos tortával. Na hát azthiszem az volt az a pont, amire soha az életemen nem számítottam. Aztán a tucatnyi sokkhatás után ami ért, bele kellett vágnom a tortába, ami azthiszem örökre mély sebet hagy bennem..:) Iszonyat örültem, magának a partynak is, a tortának meg pláne és annak, hogy annyian eljöttek. Úgyhogy köszönöm Cicám nagyon ügyes voltál, és kösz mindenkinek aki eljött, maradandó élmény volt számomra!

7 komment

Címkék: party


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr93520718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steve 2008.06.26. 15:52:29

Sose értettem miért nézek ki minden bulis képen úgy mintha ittam volna valamit. :P

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.06.27. 06:54:03

Valószínüleg azért, mert úgy is van:p

Zozsi 2008.06.27. 13:38:41

Steve, vegulis nem mind1?!
Ha nem iszol akkor is ugy nezel ki!:P

Steve 2008.06.27. 14:54:31

Zozsi, én legalább tudok beszélni részegen. :D

Zozsi 2008.06.27. 15:05:51

Na es, de minek?:D

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.06.27. 19:47:11

Azthiszem azt tisztázhatjuk, hogy részegen én tudok a legkevésbé beszélni:D:p
süti beállítások módosítása