HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2008.07.27. 20:05 nighti

Kicsi Gyuli Pack1

Nemrég találtam elég sok régi fotót, gondoltam megosztom veletek...

Jelmezbál. Mindig útáltam vadász lenni emléxem... de mindig annak kellett lennem:D És az a hülye róka is kajak nehéz volt, nemtudom mi a franccal lehetett kitömve. A második képen a góliát focicsapat, valamikor 5-6 odik osztályban, én voltam egy jódarabig a csapatkapitány, ami igazán vicces, mert én voltam a legbalfaszabb játékos az egész csapatban. Na nem mintha a bárki is tudott volna játszani. A harmadik kép orfűn készült még nagyon nagyon régen, már akkor is voltak érdekes megmozdulásaim, mint egy díva:D:D balról jobbra az emberek, mert szinte felismerhetetlenek a mai kénézetükhoz képest: Ricsi, Mesi, Neszta, Én, Laci, Heni. Az utolsón azthiszem eggyértelmű, hogy mit csinálunk. Az volt legszebb, hogy mindenki utált népitáncolni, de kötelező volt. Én voltam ott is a "csapatkapitány", még külön számom is volt, ki kellett állnom a sorbol és monytam egy ilyen kemény lébütögetést, basszus , így visszagondolva nagyon durva volt:D Érdmes még megfigyelni baloldalt  az Uri Gergelyt, nagyon laza:D Ez még nem az összes Folytatás következik nemsokára..:D

rontogyula: img004

 

rontogyula: img001 rontogyula: img002 rontogyula: img003

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr25588248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.07.28. 11:03:13

Te is benne voltál a focicsapatban Öbi, csak téged inkább nem fotóztak le:D

Öbi 2008.07.28. 18:11:19

peesze mert én fotoztam azéé nem vagyok rajta :D
Uri Gergő tényleg lazán tolja a tancot igazi beleéléssel :D

Zozsi 2008.07.30. 14:36:01

A tancoskep az nagyon kemeny!!!:D

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.07.30. 16:47:33

vagy mert annyira jó voltál, hogy neked elfelejtettek szólni:D

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.07.30. 16:48:18

Hazajöttél már Zozsi, vagy egyből Germánba mentél?
süti beállítások módosítása