HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2007.01.30. 11:23 nighti

Minden jó, ha a vége jó...

Ha úgy vesszük összességében jól sült el ez a hét is... A szombati buli frankó volt, igaz sokra nem emléxek, bár a legjobb az a rész volt benne, amikor 1 órán keresztül fűztem vmi csajt, ráadásul azt mondták nem is volt olyan jó. Mondjuk én faszán készen voltam és nekem jónak tűnt:), tök jól eldumáltunk, aztán egy óra osztás után benyögte, hogy két hónapos terhes, a gyerek apját meg most sittelték le 5 évre... :D Próbáltam nem meglepődni, bár nem tudom mennyire sikerült, szintem semennyire... :) Pedig már aztán nem ártott volna vmi gádzsi... A legjobb dolog a héten, hogy sikerült a Fizika 1-em, ami az igazat megvallva jó sok kellemetlenségtől kímélt meg... Igaz, hogy trükközni kellett egy kicsit, de a lényeg, hogy megvan. Nővérem tegnap felhívott, és fél órán keresztül lelkizett nekem, félig meddig igaza is volt (de csak "félig meddig"), a suliról meg a hozzá kapcsolódó dolgokról. Szóval kb. ennyi történt, de ez a pár nap is elég hosszúnak tűnt. Innen le lehet tölteni a szombati partyképeket egyben, Zolika jóvoltából...

Meg itt van még pár egyből:

Ja, meg még vmi: Másnap reggel kaptam egy MMS-t Pi-től, hát felettébb meglepő volt:) Ezek után mondja vki, hogy nem vagyunk melegek... :D

 

Szólj hozzá!

Címkék: csak ugy rolam


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr67360119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása