HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2008.03.03. 13:41 nighti

Party ÁmOKfUtáS!!!!

Szombaton este, mivel Zozsi cimbi hazajött hétvégére, elmentünk biliársozni. Kezdetben minden szolidan történt, még Pi-vel, meg 2 komlói haverjával is összefutottunk, jól el is vertük őket biliárdban:):p Gondolkodtunk, hogy merre tovább, és úgy döntöttünk hogy ''nem bázisba'' megyünk, szóval megnézzük rákot, hamár 1x ott vagyunk fordanban. Na ott jól el is kezdtünk sörozni meg rövidezni, már kezdtem egész jól lenni, amikor Zozsi úgy látta, hogy eljött az ideje a party ámokfutásnak!!! Ő csak így hìvja. Szóval, taxiba be, és go rákból sörházba! Az igazat megvallva sörházból nemsokmindenre emléxek, azthiszem ott mondtam az a zozsinak, hogy én már csak arra vagyok képes hogy kövessem, mint egy zombi. Gyuszko Zombi. Aztán egy sör, taxiba ismét be, lépcsőháznál kiy lépcsőházba le. Sosem voltam még ezen a helyen, de elég szimpatikusnak tűnt. Igaz már annyira készen voltam, hogy fingom sem volt hogy mi történik körülöttem, de emlexem volt ott valami gyerek, akinek iszonyt hülye sérója volt. Na mind1. Szoval ott is sör+jéger aztan folytatni az ámokfutást, mert nem lehet leállni! Az utunk tovább Cyranóba vezetett. Ahol már végképp lövésem nem volt, hogy mi történik. De az is tetszett. Aztán akartunk volna még továbbmeni, de elfogyott a bulihely. Úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk rákba, csak sajnos rám akkor jött meg a teljes alkony zóna. Szóval osszességében, nagyon fasza kis móka volt. Majd szerzek be valami képet is. Ugy rémlik mintha egy készűlt volna. Na csocsesz dzsuker mindenkinek!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr23363338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása