HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2007.01.30. 21:05 nighti

Hiba a rendszerben

Tegnap netezés közben, hirtelen azt hallottam, hogy nem hallok semmit... Meghalt a proci hűtőm... Nem volt nehéz észrevenni, hogy elromlott, mert előtte olyan hangja volt mint egy erőműnek. Még az a szerencsém, hogy nem akkor állt le, amikor pont alszok, mert akkor nem úsztam volna meg ilyen olcsón. Mondjuk még ezért a 2200 forintért is húztam a számat, mivel a PC-mre többet nem akarok költeni. Legalábbis ameddig működnek rajta az alap progik. Valószínűleg a Vistához be kellene szereznem még 512 ramot. Ma egésznap benn voltunk Faterral Pécsen, én csak a ventiért mentem, amit nem voltak hajlandóak azok a cigók beszerelni a TP-Compba, ezért nekem kellett, ami másfél óra alatt sikerült is. Darabokra kellett szednem a gépem, csoda, hogy össze bírtam rakni... Még így estefele "hál Istennek" apám lőtt egy bikát, úgyhogy mehettünk ki, kizsigerelni. Felemelő érzés...

Szólj hozzá!

Címkék: csak ugy rolam


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr100360122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása