HTML

Gye blogja

Képek, Videók, Zene, Minden Aktuális Stuff...

Utolsó kommentek

Elérhetőségek

E-Mail:
ronto.gyula@gmail.com

MSN:
nighthunterX@battlenet.hu

CamelPark SEO tools - Google PageRank

2008.08.27. 20:46 nighti

Telibe!

Sajnálattal jelentem be, hogy tegnap megtörtént az amire egész méhész pályafutásom alatt rettegtem, telibecsípte a f*rkam egy drága méhecske. Amúgy nem volt olyan vészes, mint azt rémálmaimban gondoltam, csak hülyén nézek ki mikor az utcán elkezd viszkedni... ha nem baj képet nem raktam fel róla... más: rég nem voltak ilyen gyönyörűek a csillagok valamiért, mint tegnap. kár szivem, hogy nem voltál velem!

mégmás: azért született mostanába még a szokásosnál is kevesebb post, mert most egy nagyobb lélegzetű írásban vagyok benne, amit hamarosan közzé fogok tenni! Ugye már mindenki tűkön ülve várja?:D:D Nem bírtok már magatokkal mi?:D

7 komment

Címkék: méhészet csak ugy rolam


A bejegyzés trackback címe:

https://rontogyula.blog.hu/api/trackback/id/tr86636664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puszedli 2008.08.28. 17:49:28

Örülök Nyuszó,hogy gondoltál rám...:) Remélem még lesz alkalmunk gyönyörködni a tegnapihoz hasonló csillagokban...!

Puszedli 2008.08.28. 17:57:15

Jah amúgy meg már igazán elkészülhetne az a post,ha már így beharangoztad.Kíváncsi leszek rá,mitől különlegesebb a többinél..:P Lehet nem lesz benne helyesírási hiba??!:D:D Na azért szeretlek:P:D Csak igyekezz már vele!

Öbi 2008.08.28. 20:19:07

szüzanyám

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.08.28. 20:29:31

Lehet még ma este felnyomom ha elkészül... már kész teljesen csak még kicsit ki kell pofozni. Leginkább abban lesz különlegesebb, hogy hosszabb lesz... Csak az elején voltam nagyon izgatott, hogy na akkor megírom ezt, de szerintem ez az egész csak nekem érdekes:D

Puszedli 2008.08.28. 20:55:44

Na ebből a ma estéből sztem csak hétfő este lesz:P Az elején még felizgattál vele,de most már nem vagyok olyan izgatott...mindig csak elhúzódik...persze tudom,hogy nem a Te hibádból...,mert ugyebár: Te vagy maga a Megtestesült Tökéletesség!haha..:D Csak ne puszilgatnád minden reggel a bicepszedet!:S:D

nighti · http://xbox360games.blog.hu 2008.08.28. 22:34:00

Az csak azért van, hogy téged idegesítselek, semmi másért:D amúgy átolvasva rájöttem, hogy még egy két dolgot szeretnék beleírni ami kimaradt, úgyhogy ma este már biztos nem lesz fenn.

Puszedli 2008.09.05. 20:51:52

Jah persze,hogy engem idegesíts:D Na ne nevettes?!hihi:) Mindenki tudja,hogy önimádó vagy:P:) A nárcisztikus Gyuszkó:D
Jah amúgy nem sűrgös kitenni a hetek óta ígért alkotásodat...nem mintha nem tetszene,de vannak ellenvetéseim!Köszi
süti beállítások módosítása